Ovo je samo...
Linin blog
Blog - prosinac 2007
subota, prosinac 29, 2007
Posljednje planinarenje u ovoj godini! S Natasom i Marinom, Goranovom ekipom iz njegovog PD Velebit krenuli smo Bikcevicevom stazom, pa gdje nas put dovede! Nakon Njivica skrenuli smo za dom Runolist. Za sobom smo ostavili tmurno vrijeme i oblake, a iznad 700 metara docekalo nas je sunce! Kakva razlika!

Sunce, a ispod oblaci nad gradom

Jos sunca! Dugo ga nismo vidjeli!

Goran i ja - izgledamo kao pravi planinari!

U Runolistu smo nesto pregrizli, osusili se, zgrijali i konacno utisnuli zig PPM Runolist. Planinarski dnevnici za koje su zigovi u planinarskim domovima postali su prava nocna mora! Zato sam i odustala od tih silnih dnevnika! Nakon PPM nema vise! Dnevnik Hrvatske planinarske kuce necemo nikad ispuniti, to je postalo kristalno jasno, ali je dobar za kombiniranje s HPO jer imaju ista poglavlja. Tako da kad se odlucuje o izletu iz HPO, na brzinu se moze provjeriti koji dom posoji u tom podrucju.

Nakon Runolista krenuli smo, ovaj put utabanom stazom, do Kapelice, koja nije radila. Tu smo ostali bez zigova za PPM. A zatim smo produzili na vrh.

Pogled s Cinovnicke livade na Zagorje, koje nismo vidjeli jer su ga prekrivali gusti oblaci. Odozgora to izgleda kao more od oblaka!

A zatim i Sljeme - vrh na 1033 metra. Pogled s vidikovca; vec se polako spusta mrak:

Otisak ziga s vidikovca koji je uklesan u kamen mi se nije svidio pa sam ljutito odjurila u bistro Zlatni medvjed u kojem je rezervni zig. O da, to se zove otisak. Za svaki slucaj smo lupili i u PPM u slobodno polje, jer u PPM pise da je zig vrha isti kao i za Kapelicu. Sto god to znacilo. Kao sto pise da je Susedgrad planinarski dom, a to nije istina. U Susedgradu nema planinarskog doma. Bolje lupiti vise zigova pa biti siguran!

Dobrim starim Leustekovim putem spustili smo se do Tunela. Ovaj put mi je hodanje preletilo - uz tempo Velebitasa i razgovor bez prestanka, mislim da sve preleti!
lina @ 23:04 |Komentiraj | Komentari: 0
ponedjeljak, prosinac 24, 2007
Nakon sto sam zbog upale morala doma mirovati, jedva sam cekala poci nekamo! Iskoristili smo prvi slobodan dan i krenuli bez obzira na vremenske uvjete.

Vrijeme je bilo tmurno i u gradu je padala ledena kisa. Hrabro smo krenuli, parkirali auto kod Tunela i krenuli Leustekovom stazom. Par metara kasnije zakljucili smo da ce nam trebati gamase i da bi bilo dobro da obucemo i kabanice.

Ono sto mi je Goran rekao je da svu novu opremu isprobam prvo doma i odmah namjestim, tako da kasnije ju samo na brzinu navucem. Naravno da ga nisam poslusala. Konacno sam se ispetljala s gamasama da mi Goran kaze da sam ih obukla naopacke. Ne da sam zamijenila lijevu i desnu, nego sam onu kukicu sto ide naprijed na znirance stavila pod petu. I onda sve ispocetka. A jedva sam se ugurala i u kabanicu, koju sam tada isto prvi put otvorila.

Putem nas je pratila ledena kisa, a sa svakim visim metrom kisa se pretvarala u snijeg. Prava snijezna idila! Nase stope bile su prve na novonapadalom snijegu.

Pogled iz Vile propuh na Adolfovcu na stazu kojom smo dosli:

Pogled iz Vile propuh na Adolfovcu na stazu kojom tek namjeravamo ici:

Vila propuh je drvena nadstresnica u obliku paviljona s lijepom vidikom na Zagreb na polovini Leustekove staze, na dijelu koji se naziva Adolfovac. Nismo se zadrzavali jer su klupe bile pokrivene snijegom, nego smo na jednom skretanju s Leustekove staze krenuli prema domu Runolist na 830m.

Ispred vrata Runolista pravo razocaranje: dom ne radi! Vecer prije sam procitala da dom radi stalno. Ovako gladnoj, premorenoj i smrznutoj ovo je bio pravi sok.

Klopicu smo imali sa sobom, pa smo kao pravi sirocici prezalogajili na klupi ispred doma. Jedino nas je dosla posjetiti crna macka, koja je dosla taman kad smo mi pojeli, pa ju nismo imali cime nahraniti.
Goran ruca na zimskoj idili:

U ovakvoj situaciji nema mjesta ljutnji i panici; pa smo brzo pojeli i odlucili nastaviti prema vrhu. Snijeg je i dalje padao, pa smo navukli kabanice koje se se putem ledile. Evo kako sam izgledala:

Stazom M1 nastavili smo prema vrhu. Na putu do vrha topli spas smo nasli u bistrou Grofica.
Susnje na radijatoru i osmijeh se vratio:

Grijanje stopala u gojzericama koje su skoro duplo starije od mene! Nije bilo mojeg broja, pa dok ne stignu bas one koje ja zelim, nosim mamine gojzerice koje imaju 40 i koju godinu!

Nakon sto smo se ugrijali nastavili smo do kapelice Majke Božje Sljemenske kraljice Hrvata na 1001 metar, ali nije niti ona radila. Raditi ce tek navecer kad ce biti Polnocka.

Vec je poceo padati mrak, pa smo krenuli prema dolje. Kod Lugarnice pogledali smo Šumarske jaslice:

A onda smo se krenuli spustati Leustekovom stazom - stazom bez kraja do Tunela gdje smo morali otkopati auto da vidimo da li je to uopce nas. Dok smo mi setali Medvednicom, Zagreb je prekrila snijezna mecava. U zadnji tren smo stigli na obiteljsku veceru na Badnjak, koja nam je izvrsno pasala jer smo bili zaista gladni!

Literatura: Poljak, Čaplar. Medvednica : planinarsko-izletnicki vodic. Zagreb ; Hrvatski planinarski savez, 2001.
lina @ 23:43 |Komentiraj | Komentari: 0
subota, prosinac 1, 2007
Kada mi je mama iz ormara izvadila svoj i tatin dnevnik, prvo izdanje iz 1974. koje se tada zvalo Po planinama SR Hrvatske, rekla samo: Ocu i ja!

Nabavila sam dnevnik i nakon razmatranja, odlucila sam si dati 10 godina za obilazak sve 151. kontrolne tocke. Vidjet cemo sto ce bit!

1. POŽEŠKO GORJE

1) Okić
3) Oštrc
lina @ 12:33 |Komentiraj | Komentari: 1 | Prikaži komentare
Kad sam otkrila Planinarski put Medvednicom odusevila sam se! To hocu! Ionako sam odlucila upoznati cijelu Medvednicu, steci kondiciju upravo na Medvednici pa bi se to sve moglo lijepo zakljuciti i jedno znackom, zasto ne!

Odjurila sam po dnevnike kod gospodina Niksica. Nemalo sam se iznenadila cijenom od 60 kuna za nesto sto mene podsjeca na kutiju sibica, ali sam se utjesila da se znacka dobije nakon sto se sakupe zigovi. I tako smo krenuli!

Dosad prikupljeni zigovi (ukupno 15 zigova):

via positiva

Mojih 5 minuta
Kako do mene?

lynnkovac et gmail dot com